torstai 11. helmikuuta 2016

uusi juttu minulle tämä blogi

Olen siis ihan oudoilla vesillä nyt, mutta en hukkunut silti :)
Valitsin tämän blogin, koska minulla oli google - tili ja tämän luominen oli helpoin.
Blogi eroaa muista kanavista siinä, että se on parempi siinä, että tekstiä voi kirjoittaa enemmän kuin muissa, tämä tavoittaa enemmän ihmisiä, kuin esimerkiksi Facebook, jossa kirjoitukseni näkee vain kaverini.
Tämä on myös selkeämpi kuin muut ja kuvat ovat selkeämmin näkyvillä.

Blogi on mielestäni huono vaihtoehto kasvokkain keskusteluun, muuhun tämä sopii hyvin ja mahdollistaa kaikenlaisen tiedottamisen yrityksen sisällä. Tänne voi luoda ryhmiä, joten käytäväkeskustelut mahdollistuu tämän avulla.
Sähköiset kokoukset blogin avulla mahdollistaa sen, että säästetään paperissa ja kaikki vanhat kokousasiakirjat ovat täällä tallessa ja ne löytyvät helposti.
Samoin sisäiset tiedotteet ja henkilöstölehden jutut. Ne ovat myös helposti löydettävissä. Ja tallennettuina ja tiedotteet saadaan nopeasti ja helposti jaettua. Tiedotteet ovat helposti päivitettävissä ja näin ollen työntekijät saavat aina ajankohtaista tietoa.
Minä voisin hyödyntää blogia omassa esimiestyössäni monella tavalla. Olen mahdollisesti perustamassa ammatillista perhekotia ja näen blogin olevan tärkeä kanava tällä alalla. ¨Niin työntekijät, kuin sijoitetut nuoret saavat äänensä kuuluviin ja kaikille jaettua nopeasti. Minun on helppo saada tieto myös työntekijöilleni pian, koska joskus se on tärkeää tavoittaa kaikki nopeasti.
Blogini ei voisi olla videomuodossa, koska vaitiolovelvollisuus voi rikkoutua äänien takia.

Minä vielä jatkan blogiin tutustumista. Ja saatte hyvinkin neuvoa minua, otan kaiken palautteen rakentavasti vastaan :)
Terveisin, Tiina

1 kommentti:

  1. Hyvää pohdintaa Tiina! Ei tänne huku, vaikka toisaalta kyllä ikään kuin hukkuukin... :)

    VastaaPoista